ای نگاهت مانده درچشمان من
نوشته شده توسط : مهدی موسوی

 

0049.gif
ای نگاهت مانده درچشمان من
یاد رویت آتشی برجان و تن
ای همیشه نام تو شور بیان
توامیدی بهرمن دراین زمان
ای كه عشقت برده است آرام من
من اسیرم این تویی صیاد من
من سراسر ماتم ازهجران تو
پرهراس و بی توان دنبال تو
ای تو خوبم ای همیشه یارمن
تو بمان با من توای دنیای من
عشق من، یادت شده رویای من
حرم عشقت مانده بررخصار من
ای كه قلبم شدهمه تسخیر تو
خواب عشقم مانده درتعبیر تو
ای توتندیسی همه ازعشق وشور
هرشبم در یاد تو پرشد ز نور
ای توخوبم ای همیشه یارمن
توبمان بامن توای دنیای من




:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: